Logotyp

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Logotyp to podstawowa forma identyfikacji wizualnej, budująca - wraz z kanałem komunikacji wspomagającej (działania promocyjne i reklamowe) - wizerunek Marki Radom zgodny z założeniami strategicznymi.

Znak graficzny został poprowadzony z litery "r" poprzez równoległe nałożenie kolorowych linii zyskując tym samym perspektywę "od zewnątrz do wewnątrz", "od ogółu do szczegółu", która nabiera nowych znaczeń w kontekście bogatej i różnorodnej oferty Marki Miasta Radom.

Pozycjonowanie Marki Radom jako centrum techniki precyzyjnej zostało symbolicznie wpisane w projekt logotypu. Kolorystyka znaku graficznego przekłada się na poszczególne kompetencje Marki Radom i identyfikuje poszczególne sektory działalności miasta.

erka     Kompetencje Marki Radom zapisane są następująco:

  • kolor granatowy (społeczeństwo): pewność siebie, dominacja,
  • kolor niebieski (kultura i edukacja): struktura, porządek, kontrola,
  • kolor czerwony (gospodarka i inwestycje): aktywność, energia, potencjał,
  • kolor pomarańczowy (sport i turystyka): równowaga, komfort, ochrona.

Projekty zawierające logotyp Marki Radom prosimy wysyłać do zaopiniowania na adres:  marka@umradom.pl.

Logotyp Marki Radom jest znakiem zastrzeżonym, podlegającym ochronie prawnej.

Pliki z logotypem Marki Radom w różnych wersjach do pobrania (aby otrzymać dodatkowe pliki prosimy przesłać e-mail na adres: marka@umradom.pl):