|

|

Biuletyn Informacji Publicznej

|

Bezpłatny Internet dla mieszkańców Radomia zagrożonych wykluczeniem cyfrowym

PROGRAM: Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka

PRIORYTET: VIII Społeczeństwo Informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki

DZIAŁANIE: 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion

JEDNOSTKA REALIZUJĄCA PROJEKT: Wydział Teleinformatyczny Urzędu Miejskiego

WARTOŚĆ PROJEKTU: 10 149 100,00 zł

KWOTA DOFINANSOWANIA: 10 149 100 zł

OKRES REALIZACJI: 2010-2015

STRONA INTERNETOWA PROJEKTU: www.ewc.umradom.pl

OPIS PROJEKTU:

Celem projektu jest zapewnienie dostępu do Internetu 1500 gospodarstwom domowym z terenu Radomia zagrożonych wykluczeniem cyfrowym z powodu trudnej sytuacji materialnej lub niepełnosprawności. Ponadto 500 gospodarstw domowych objętych projektem zostanie wyposażone w sprzęt komputerowy z uwzględnieniem specjalnych potrzeb osób niepełnosprawnych. W ramach projektu, dla uczestników projektu, zostaną zorganizowane również szkolenia z zakresu obsługi uruchomionego łącza, podstaw komunikacji elektronicznej, obsługi komputera oraz podstawowego oprogramowania. Dla osób niepełnosprawnych, którzy mają trudności w poruszaniu się, odbędą się szkolenia indywidualne w domach u beneficjentów. Po zakończeniu realizacji projektu konieczne jest zapewnienie trwałości projektu i utrzymanie jego rezultatów przez okres5 lat. Oznacza to, że uczestnicy projektu otrzymają bezpłatny dostępu do Internetu min. 1500 gospodarstw domowych przez okres 5 lat od zakończenia realizacji projektu.Więcej o projekcie na stronie www.ewc.umradom.pl

NA CZASIE

Bene Merenti Civitas Radomiensis dla Ewy Gęgi-Osowskiej

18 czerwca 2024

Bieg z historią w tle

16 czerwca 2024

Zbliża się 48. rocznica Czerwca 76

14 czerwca 2024

Serwisy specjalne

Logo VisitRadom.pl
copradom
invest
konsultacje
czyste_powietrze_logo_v12-02-1
oswiatawradomiu
zwierzeta
ibom

Ta strona korzysta z ciasteczek, dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Więcej o ciasteczkach w naszej polityce prywatności.

Skip to content