|

|

Biuletyn Informacji Publicznej

|

„Uczniów wspieramy-kompetencje rozwijamy”  

„Uczniów wspieramy-kompetencje rozwijamy”   Działanie 10.1 Kształcenie dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.1 Edukacja ogólna RPO WM

Wartość projektu ogółem: 488 104,50 zł

Wnioskowane dofinansowanie: 439 293,50 zł

Okres realizacji : 01.09.2023 – 31.12.2023

Liczba szkół objętych wsparciem: 4 Radomskie szkoły (PSP nr 7 , PSP nr 17 , IV LO i VII LO)

Liczba uczniów objętych wsparciem: 412 (251K/161M)

W ramach projektu zaplanowano następujące działania:

Zadanie 1  Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki, chemii, fizyki , zajęcia rozwijające zainteresowania z matematyki, biologii, j. angielskiego

Zadanie 2 Doskonalenie umiejętności i kompetencji zawodowych nauczycieli

Zadanie 3 Zajęcia rozwijające oparte na metodzie eksperymentu z: biologii, chemii, fizyki, geografii
i matematyki

Zadanie 4 Doposażenie szkolnych pracowni: biologicznej, chemicznej, fizycznej, matematycznej, geograficznej, w narzędzia do nauczania kompetencji matematyczno-przyrodniczych

-Zadanie 5 kształtowanie i rozwijanie kompetencji cyfrowych u uczniów – zajęcia rozwijające z informatyki

Zadanie 6 Doposażenie szkolnych pracowni w pomoce dydaktyczne oraz narzędzia TIK

W ramach wyposażenia szkolnych pracowni zaplanowano m.in. takie zakup jak: komputery i laptopy z oprogramowaniem, monitory interaktywne, urządzenia wielofunkcyjne, mikroskopy, meble i pomoce dydaktyczne.

NA CZASIE

Radosław Witkowski zwycięzcą II tury wyborów samorządowych.

22 kwietnia 2024

Budowa wiaduktu przebiega zgodnie z planem

19 kwietnia 2024

Obchody 81. rocznicy wybuchu powstania w getcie warszawskim

19 kwietnia 2024

W maju ruszy budowa dwóch trybun na stadionie przy ul. Struga

18 kwietnia 2024

Serwisy specjalne

Logo VisitRadom.pl
copradom
invest
konsultacje
czyste_powietrze_logo_v12-02-1
oswiatawradomiu
zwierzeta
ibom

Ta strona korzysta z ciasteczek, dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Więcej o ciasteczkach w naszej polityce prywatności.

Skip to content